Uw eigendom verkopen? Wij staan klaar!
Deknudt Vastgoed heeft zich als doel gesteld om jouw eigendom niet alleen tegen de beste prijs te verkopen, maar ook om ervoor te zorgen dat alles naar wens verloopt zodat u niet voor vervelende verrassingen komt te staan. Zo geven wij je uitgebreid advies over de vraagprijs & de verkoopstrategie, heeft u inzicht in de kosten en kunt u ons zowel in de avonduren als in het weekend bereiken. Deknudt Vastgoed heeft een helder verkoopproces inclusief gestructureerd stappenplan.
Door de juiste combinatie van méér dan 13 jaar ervaring, vakkennis, gedrevenheid & liefde voor het vak, bouwkundige expertise, persoonlijke betrokkenheid & doelgerichte marketing voor elke opdracht, worden de beste resultaten geboekt.
Aan communicatie, transparantie & vertrouwen wordt véél belang gehecht!
Stap 1: Kennismaking
Tijdens een vrijblijvend ontmoetingsgesprek is het namelijk van hoofdbelang dat er een klik ontstaat tussen ons om een gezonde samenwerking aan te gaan. We luisteren naar uw verwachtingen en we gaan na hoe wij u kunnen helpen aan uw verwachtingen & verlangens.
Het is belangrijk dat u vertrouwen heeft in Deknudt Vastgoed om een gezonde constructieve samenwerking aan te gaan.
Wij leren u kennen & u leert ons kennen!
Vanaf de eerste ontmoeting tot en met de ondertekening van de notariële akte is vertrouwen noodzakelijk.
Eens dat we de opdracht gekregen hebben voor een vrijblijvende schatting wordt deze tot in detail uitgewerkt. Na een grondige marktstudie komen we samen met de eigenaar om dit in alle detail toe te lichten.
Onze werkwijze mbt waardebepalingen kunt u raadplegen bij “schattingen”.
Stap 2: Strategie bespreken
Samen met u bespreken we welke strategie het best past bij uw eigendom. Vervolgens wordt een uitgebreide gerichte offline & online marketingcampagne voorbereid & op punt gezet.
De besproken strategie wordt gekoppeld aan onze marketing waardoor we het maximaal aantal mensen bereiken met de garantie op de grootste zichtbaarheid voor uw eigendom.
Stap 3: Samenstelling dossier
Eens dat er een samenwerking gevormd wordt, worden de wettelijke documenten opgevraagd met de nodige opzoekingen. Om de eigendom zo aantrekkelijk mogelijk in de kijker te plaatsen, vindt een professionele fotoreportage plaats. We zorgen vervolgens voor een gedetailleerde aanlokkelijke pandbeschrijving & stellen een stérk waterdicht verkoopdossier samen.
Juridisch advies wordt ten alle tijd verleent.
Vooraleer het publiceren van de eigendom, kan de eigenaar het volledige dossier online bekijken via de “eigenaarslogin” om zijn standpunt over te maken.
We gaan pas online als we de goedkeuring verkregen hebben van de eigenaar!
Stap 4: Online gaan
Wij gaan zelf actief op zoek naar kopers voor de eigendom & spreken ons uitgebreid klantenbestand & netwerk aan. Bezoekmomenten worden georganiseerd (in samenspraak met de eigenaar) en afspraken worden vastgelegd met enkel geïnteresseerde kandidaat-kopers. We ontvangen de kandidaten, informeren hun op een correcte manier en geven hun een uitgebreide warme rondleiding. De geïnteresseerden worden nauw op de voet gevolgd. Als de juiste persoons gekoppeld wordt aan de eigendom, sluiten we de transactie af met een wettelijk bindend aankoopformulier. Nadien stellen we de compromis op en sturen deze ter controle door naar de notaris.
Pas als de notaris zijn goedkeuring gegeven heeft, wordt de compromis ondertekend. Tot slot wordt het getekende exemplaar bezorgd aan de notaris zodat de akte voorbereid kan worden.
Stap 5: Service/nazorg na verkoop!
Vele collega’s zijn enkel maar actief tot de ondertekening van de compromis maar wij zijn een uitzondering hierin. Wij gaan een stap verder in onze service!
We begeleiden de verkoper vanaf het begin met de nodige juridische bijstand & papierwerk tot aan de notariële akte inclusief het overzetten de nutsoverdrachten (gas, water & elektriciteit) naar de koper.
Bij de notaris zijn we tevens aanwezig om alle wettelijke documenten te overhandigen aan de koper. Tot slot feliciteren we verkoper & koper met deze unieke belevenis en we bedanken hun voor het vertrouwen dat ze in ons gesteld hebben.
U zult ongetwijfeld tevreden zijn over de samenwerking, het resultaat & onze complete service tot aan de notariële akte.
Persoonlijke eigenaarslogin
Elke eigenaar beschikt over een persoonlijke login op deze website. Wij vinden het noodzakelijk dat de eigenaar steeds betrokken wordt bij elke afzonderlijke fase in dit proces.
Geen maandelijkse brief of mail om de eigenaar op de hoogte te brengen van het dossier maar een persoonlijke login waarbij de eigenaar 7/7 het volledige dossier stapsgewijs volgt.
De eigenaar volgt alle acties/ elke beweging & elke evolutie ten allen tijde nauwkeurig op de voet op de laptop/ smartphone of tablet. Deze acties zijn o.a. de marketing, inkomende telefoons, bezoeken, opvolging na de bezoeken,...
Bovendien kan elke eigenaar zijn volledig dossier via de “eigenaars login” online bekijken.
Daarenboven zijn wij 7/7 bereikbaar en dit tot in de late avonduren evenals op zondag!
Hierdoor garanderen we perfecte transparantie tussen de eigenaar & het kantoor.